Πτυχιούχος Στατιστικής και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Από το 2006 ανήκει στο ανθρώπινο δυναμικό της Nestlé Hellas, αναλαμβάνοντας πολλούς και διαφορετικούς ρόλους.
To 2012 μετακινείται στο τμήμα της Επικοινωνίας ως Digital Media Manager, προσπαθώντας να διαμορφώσει τόσο την εξωτερική (επικοινωνία προς τους καταναλωτές) όσο και την εσωτερική (ικανότητες των υπαλλήλων) ψηφιακή κουλτούρα της Nestlé Hellas και δημιουργώντας την Ελληνική Digital Acceleration Team (DAT).
Τέλος, τα τελευταία 5 χρόνια είναι μέλος της Digital ομάδας του ΣΔΕ.
Η επιτυχία ξεκινάει από το ίδιο το προϊόν και απογειώνεται με την επικοινωνία του. Η Crunch είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά παραδείγματα του πως η αλλαγή στην επικοινωνία έδωσε μια νέα δυναμική σε ένα ήδη αγαπημένο brand, ενώ η KitKat Ruby ένα νέο προϊόν, το 1ο στην Ελλάδα με σοκολάτα Ruby που δημιούργησε το μεγαλύτερο buzz στην αγορά της σοκολάτας.