Ο Θωμάς Αλεξόπουλος εργάζεται από το 2018 ως Senior Brand Manager στη Mondelēz International, υπεύθυνος για το brand σοκολάτας Παυλίδη, ενώ πριν εργαζόταν για 10 χρόνια σε θέσεις Marketing στη Nestle Hellas. Αρχικά εργάστηκε στο business του Νερού, περνώντας από διαφορετικά brands και αναλαμβάνοντας θέσεις αυξανόμενης ευθύνης, ενώ στη συνέχεια διετέλεσε για 2,5 χρόνια Senior Brand Manager στην κατηγορία του Καφέ.
Είναι κάτοχος του MBA International από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει σπουδάσει Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία στο ίδιο πανεπιστήμιο.
Μπορεί μία σοκολάτα να συνδεθεί με ένα δρομικό αθλητικό γεγονός ή ακόμη περισσότερο με μια γιορτή του αθλητισμού;
Γίνεται 2 εντελώς διαφορετικοί θεσμοί να μοιράζονται βαθιές και κοινές αξίες;
Ποιος είναι ο ρόλος που μπορεί να παίξει μία απλή μπλε γραμμή, μήκους 42 χιλιομέτρων;
Μέσα από την παρουσίαση της καμπάνιας υποστήριξης της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στον Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας, θα μπορέσουμε να απαντήσουμε σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα, αποδεικνύοντας ότι όταν υπάρχουν κοινές βάσεις και ιδανικά , ακόμα και κάτι φαινομενικά αταίριαστο μπορεί να γίνει μοναδικά δυνατό και πρωτοποριακό!