Η Σίσσυ Θεοφανοπούλου είναι Regional Marketing Leader Home Care Markets SEΕ στην 3Μ. Είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη των προϊοντικών κατηγορίων του Scotch-Brite(ΤΜ) brand σε πάνω από 10 αγορές.
Βασικό στοιχείο του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζει ένα επιτυχημένο marketing plan, είναι η δημιουργία campaigns που ξεχωρίζουν, δίνοντας έμφαση στο content, στο storytelling αλλά και στο 360 communication με έμφαση στο digital.
Παράλληλα είναι κειμενογράφος/concept generator. Επίσης, είναι συγγραφέας στις Εκδόσεις Λιβάνη, έχοντας εκδώσει συνολικά 5 λογοτεχνικά βιβλία (μυθιστορήματα).
Έχει σπουδάσει με υποτροφία αριστείας Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Ελλάδος και διαθέτει επίσης μεταπτυχιακό στο ίδιο αντικείμενο από το Leicester University.
Έχει αποκτήσει την πιστοποίηση DigiMa από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι στη διαδικασία απόκτησης Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο.
Marketing Projects που έχει τρέξει έχουν βραβευτεί κατά καιρούς σε ποικίλους εγχώριους διαγωνισμούς ενώ στο παρελθόν άρθρα της πάνω στο marketing & την επικοινωνία δημοσιεύονταν σε γνωστό κλαδικό περιοδικό.
Ανάπτυξη persona “Λαντζέρη” ο οποίος βρίσκεται σχεδόν πάντα πίσω από κάθε chef. Δημιουργία engaging facebook διαγωνισμού με περιεχόμενο 11 διαφορετικά χιουμοριστικά video. Mε έξυπνο περιεχόμενο, ο λαντζέρης παρουσιάζει τις μυστικές συνταγές των Προϊόντων Scotch-Brite™ που χρειάζονται για την προετοιμασία ενός νόστιμου πιάτου.
Τα υλικά λοιπόν της συνταγής, αντικαθίστανται με Προϊόντα Scotch-Brite™ oυτώς ώστε η κουζίνα του σπιτιού μας να παραμένει καθαρή, μετά το μαγείρεμα.
Η καμπάνια βραβεύτηκε με Bronze Social Media Award στον θεσμό Social Media Awards στην κατηγορία: Best Content/Best Occasion Based Marketing.