Όταν ολοκλήρωσε τις σπουδές του στη διαφήμιση και τα ΜΜΕ, έθεσε ως στόχο να εργαστεί στο Social Media Hub της KLM, τον κορυφαίο επαγγελματικό προορισμό για όποιον ήθελε εκείνη την εποχή να ασχοληθεί με τα new media στην Ολλανδία. Στη συνέχεια, άδραξε την ευκαιρία να εργαστεί στην ομάδα social media της Nespresso και αφού μάζεψε αρκετή εμπειρία, άφησε πίσω του συναντήσεις, στόχους και προϋπολογισμούς, για να αναζητήσει κάπου αλλού την προσωπική και επαγγελματική ολοκλήρωση. Τα τελευταία δυο χρόνια εργάζεται στο brand σοκολάτας από την Ολλανδία, Tony’s Chocolonely, που έχει γίνει γνωστό κυρίως για το όραμά για “100% slave free chocolate” και το γεγονός ότι παίρνει άριστα σε όλα τα τεστ βιωσιμότητας. Εκεί ο Paul βρήκε μια εργασία με σκοπό και θετικό αντίκτυπο στο καταναλωτικό κοινό.
O Paul θα μιλήσει για την Tony’s Chocolonely, αλλά επίσης για τη σύγχρονη δουλεία και την ηγεσία. Με αφορμή την πληθώρα θετικών αντιδράσεων που λαμβάνει η Tony’s Chocolonely από τους καταναλωτές, ο Paul θα μοιραστεί μαζί μας μια εντελώς διαφορετική όψη του (σοκολατό-) κόσμου. Θα γίνουμε κομμάτι αυτής της ιστορίας και της ιδιαίτερης αποστολής και θα μάθουμε πώς το brand κατόρθωσε να αποκτήσει φανατικούς φίλους σε όλον τον κόσμο.
Paul Kangangi | FMCG in Action!
Έχοντας ως κανόνα τη φράση «Crazy About Chocolate, Serious About People», ο Paul θα μιλήσει για την Tony’s Chocolonely, αλλά και για τη σύγχρονη δουλεία και την ηγεσία. Με αφορμή την πληθώρα θετικών αντιδράσεων που λαμβάνει η Tony’s Chocolonely από τους καταναλωτές, ο Paul θα μοιραστεί μαζί μας μια εντελώς διαφορετική όψη του (σοκολατό-) κόσμου. Θα γίνουμε κομμάτι αυτής της ιστορίας και της ιδιαίτερης αποστολής και θα μάθουμε πώς το brand κατόρθωσε να αποκτήσει φανατικούς φίλους σε όλον τον κόσμο. Όλα αυτά, μόνο στο συνέδριο FMCG in Action! στις 20 Φεβρουαρίου!www.fmcginaction.gr/paul-kangangi#fmcginaction19
Posted by Σελφ Σέρβις on Thursday, February 7, 2019