Ο Πάνος Τασιούλης είναι σήμερα senior brand manager στην εταιρεία Henkel Hellas και πιο συγκεκριμένα στο τμήμα απορρυπαντικών και καθαριστικών προϊόντων. Διαχειρίζεται και στοχεύει στην ανάπτυξη των μαρκών Vapona, Bref, K2r και Persil.
Μέσα από τη παρουσίαση του θα δείξει πως μία digital καμπάνια μπορεί να δώσει τόσο εκπαιδευτικό όσο και χιουμοριστικό χαρακτήρα σε μία παραδοσιακή κατηγορία. Επιπλέον θα τονίσει πως μπορεί αυτή να λειτουργήσει υπενθυμιστικά στο target group αλλά ταυτόχρονα να κάνει γνωστή τη μάρκα και την κατηγορία σε ένα πιο νεανικό κοινό. Ολοκληρώνοντας θα παρουσιάσει πως η καμπάνια σε συνδυασμό με ένα συνολικό πλάνο υποστήριξης εντός και εκτός καταστήματος θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.