Ο Νίκος Φώτης είναι Brand Manager στην Creta Farms και έχει υπό την ευθύνη του τις κατηγορίες νωπό κρέας, κατεψυγμένα και φρέσκα προψημένα κρεατοσκευάσματα. Συλλέγοντας εμπειρία ως Marketer σε κλάδους όπως εκδόσεις και διαφήμιση, τα τελευταία 4 χρόνια δραστηριοποιείται στον τομέα των Fast Moving Consumer Goods αποσπώντας τιμητικές βραβεύσεις για καινοτόμα νέα λανσαρίσματα. Πρόσφατο επιτυχημένο λανσάρισμα είναι ο Γύρος Εν Ελλάδι που έλαβε το βραβείο καλύτερου λανσαρίσματος για το 2018 στην κατηγορία κατεψυγμένα κρεατοσκευάσματα.
Σε ένα περιβάλλον που οι διατροφικές ανησυχίες των καταναλωτών ολοένα και πληθαίνουν, η CRETA FARMS συνεχίζει να δίνει απαντήσεις με καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες πάντα στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών.
Όντας ο μεγαλύτερος και μοναδικός καθετοποιημένος παραγωγός χοιρινού κρέατος στην Ελλάδα, η Κρητική Εταιρία επενδύει κάθε χρόνο πάνω από 8 εκατομμύρια ευρώ στην έρευνα και ανάπτυξη. Η επένδυση αυτή έχει επισφραγιστεί με 20 κατοχυρωμένες πατέντες παγκοσμίως.
Μέσα από το case θα ανακαλύψουμε πως μια ομάδα ανθρώπων με κοινό όραμα να κάνουν τον κόσμο να ζει και να τρέφεται καλύτερα, κατάφερε να απενοχοποιήσει ένα από τα αγαπημένα “πιάτα” των Ελλήνων, τον Γύρο!