Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε οικονομικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο Marketing και τις νέες τεχνολογίες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Έχει δεκαετή προϋπηρεσία σε τμήματα Marketing & Trade Marketing σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες όπως L’Oreal, Sarantis, Unilever. Σήμερα είναι Senior Brand Manager στην Henkel έχοντας στην ευθύνη της τις μάρκες απορρυπαντικού πληντυρίου ρούχων της εταιρείας (Dixan, Neomat).
Το Dixan δεν είναι ακόμα ένα απορρυπαντικό ρούχων. Είναι μια φιλοσοφία και μια στάση ζωής που μας προτρέπει να δίνουμε χώρο όχι μόνο στα πρέπει αλλά και στα θέλω μας. Αυτή η φιλοσοφία της μάρκας επικοινωνείται όχι μόνο μέσω του FB περιεχομένου, αλλά και μέσω του www.destizoikathara.gr αλλά και του YT καναλιού του.
Μέσα στα πλαίσια του «Δες τη Ζωή Καθαρά» και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γονέων, τη 1η Ιουνίου, το Dixan θέλησε να δει τους γονείς καθαρά, αληθινά, με τα χαριτωμένα ψεγάδια τους, με ελαττώματα και αστοχίες. Τους κάλεσε λοιπόν να αποτινάξουν τις τύψεις τους και να εξομολογηθούν «δημοσίως» ένα χαριτωμένο λαθάκι ή ψεματάκι που έχουν κάνει ή πει ως γονείς. Στόχος ήταν να «απομυθοποιήσουμε» τον τέλειο γονιό. Γιατί τέλειος γονιός δεν υπάρχει. Τέλεια είναι η αγάπη του προς τα παιδιά του και αυτό είναι που μετράει.