H Κατερίνα Τσεμπερλίδου πέρασε όλη την ενήλικη ζωή της στη διαφήμιση και στην ΑΔΕΛ. Πριν καν να αποκτήσει εκλογικό βιβλιάριο και δικαίωμα ψήφου, ήταν στέλεχος της ΑΔΕΛ. Στη διαφήμιση έγινε η νεότερη Creative Director στην Ελλάδα.
Δημιούργησε πολλές καμπάνιες για προϊόντα, υπηρεσίες ή εταιρίες. Μερικά από τα slogan που έγραψε είναι το «Γάλατα υπάρχουν πολλά, ΝΟΥΝΟΥ όμως ένα», «Et voila Georges», «ΙΟΝ Αμυγδάλου-η πρώτη σου αγάπη και παντοτινή», «Μ’ ένα Άρλεκιν, ξεχνιέμαι», «ΙΟΝ για πάντα», «Και ΝΟΥΝΟΥ και light». Έχει υπηρετήσει τη διαφήμιση, με τον ίδιο ενθουσιασμό, μέσα από τη θέση κειμενογράφου, δημιουργικού διευθυντή, Αντιπροέδρου και Προέδρου στην Adel Saatchi & Saatchi καθώς και εθελοντικά, σε δημόσιες εκλεγμένες θέσεις στα Διοικητικά Συμβούλια στην Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης Επικοινωνίας, στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας και στο Ινστιτούτο Επικοινωνίας.
Έχει δουλέψει με πάθος για μάρκες, υπηρεσίες, κοινωνικούς σκοπούς, γνωρίζοντας από κοντά τους σημαντικότερους Έλληνες επιχειρηματίες, στελέχη εταιρειών, σκηνοθέτες, φωτογράφους, καλλιτέχνες, παραγωγούς και έχοντας γνωρίσει από κοντά μερικά από τα σημαντικότερα ονόματα του διεθνούς διαφημιστικού στερεώματος, όπως τον Maurice Saatchi, τον Paul Arden, τον Tim Bell, τον Bob Isherwood, τον Kevin Roberts, όσο βρισκόταν Πρόεδρος της Adel Saatchi & Saatchi.
Βραβεύτηκε πολλές φορές για τη δημιουργικότητα των δουλειών της σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Clio, Cannes, Ελληνικό Φεστιβάλ, Astrid. Όσο ήταν Executive Creative Director, η ομάδα της κέρδισε 324 δημιουργικά βραβεία, ανάμεσα στα οποία το μοναδικό στην Ελλάδα Χρυσό Λιοντάρι των Καννών, την ύψιστη διάκριση από το Φεστιβάλ Δημιουργικότητας στις Κάννες.
Μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας της ΑΔΕΛ, το 2008, το ταξίδι της στη διαφήμιση τελείωσε το 2011. Φαντάζεται ότι ποτέ δεν θα ξαναεργαστεί στη διαφήμιση. Αν και… ποτέ μη λες ποτέ!
Η Κατερίνα Τσεμπερλίδου, υπό το πρίσμα της εμπειρίας, της επιτυχίας, αλλά και της ευτυχίας που αποκόμισε μέσα από την πολυετή ενασχόλησή της με τη διαφήμιση προϊόντων ταχείας κατανάλωσης, θα μας μιλήσει για την αξία της ευτυχίας, που αντλούν οι καταναλωτές από τις μάρκες και που κινητοποιεί τους marketers ώστε να παράγουν καινοτόμα και χρήσιμα προϊόντα. Ταυτόχρονα θα μιλήσει για τις δημογραφικές, τεχνολογικές, νομοθετικές και αξιακές αλλαγές, η οποίες επηρεάζουν και διαμορφώνουν τους καταναλωτές, προσκαλώντας τους σύγχρονους marketers να αφουγκραστούν και να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες.