Η Ηλιάνα ξεκίνησε την καριέρα της από το τμήμα μάρκετινγκ της Red Bull Hellas και στη συνέχεια μετακινήθηκε στις πωλήσεις της Audiovisual Enterprises. Από το 2011 ανήκει στην οικογένεια της Coca-Cola, έχοντας διατελέσει για 3 χρόνια στο HR, 3 χρόνια στις Δημόσιες Σχέσεις και 2 χρόνια στο Digital Marketing. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ, ενώ κατέχει επαγγελματικό δίπλωμα στο Digital Marketing & Social Media από το Deree. Είναι επίσης πιστοποιημένη πρακτικός στα Digital Media από την Market Motive και στο Social Media Marketing από την Google Squared Online. Πρόσφατα ολοκλήρωσε το ΜΒΑ International Program του ΟΠΑ. Μιλάει άπταιστα αγγλικά και ισπανικά, ενώ είναι πιστοποιημένη με έπαινο από το I.S.T.D. του Λονδίνου στο Modern Dance Theatre.
Μια από τις πιο επιτυχημένες digital καμπάνιες του 2018 ήταν η web σειρά «Teens TakeOver Fanta», με πρωταγωνιστές 4 Έλληνες πολυαγαπημένους youtubers που κατέκλεισαν το internet, ως η Ομάδα Μάρκετινγκ Νέων της Fanta! H Natasha K, ως εκπρόσωπος αυτής της ομάδας, ταξίδεψε στο εργαστήριο της Fanta στις Βρυξέλλες, για να ανακαλύψει την καινούρια γεύση! Οι teens είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν καρέ-καρέ την περιπέτειά της, αφού υπήρξε πλήρης αναμετάδοση μέσω των SoMe της Fanta, στα οποία έκανε και takeover! Έτσι υπήρξε αύξηση στο fanbase της Fanta κατά 160%! Οι teens είχαν επίσης τη μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχουν στην τελική απόφαση για το ποια γεύση θα λανσαριστεί, αφού διεξήχθη ψηφοφορία αποκλειστικά στα Social Media μαζεύοντας πάνω από 30Κ ψήφους σε μια βδομάδα! To project χαρακτηρίστηκε ως Βest Practice και μας έφερε 2 Social Media Awards!