Ο Γιώργος Ξανθάκης ξεκίνησε την καριέρα του το 2005 στο χώρο του “online gaming” και για 3½ χρόνια απασχολήθηκε στο τμήμα marketing των εταιρειών e-Global & Battlenet καθώς και του οργανισμού World Cyber Games. Εν συνεχεία, μεταπήδησε στον χώρο της επικοινωνίας και συγκεκριμένα στην MSPS δουλεύοντας με πελάτες όπως Coca-Cola, Diageo, Phillip Morris, IKEA κ.α. To 2013 συνέχισε στη Proximity ZZ.Dot ως Group Account Director έχοντας χειριστεί πελάτες όπως ΟΠΑΠ, OTE, Samsung, BMW Group κ.α. και αποχώρησε το 2015 αναλαμβάνοντας την θέση του Social Media Manager στην Coca-Cola Hellas (μέλος του Consumers Interaction Center της The Coca-Cola Company). Σήμερα, αποτελεί τον Digital Commerce Manager της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα.
Σε μία εποχή που οι περισσότερες εταιρείες & brands αξιοποιούν Digital Influencers προκειμένου να επικοινωνήσουν τα μήνυμά τους, η Ελληνική ομάδα της Coca-Cola ανάπτυξε μία μέθοδο προκειμένου να βρει απαντήσεις σε ερωτήσεις που κανείς δεν έθετε. Κατά την διάρκεια της παρουσίασης θα δούμε πως δημιουργήθηκε inhouse το συγκεκριμένο εργαλείο το οποίο ταξίδεψε σε όλες τις χώρες του Business Unit (Central Eastern Europe) και πλέον «τράβηξε» την προσοχή σε παγκόσμιο επίπεδο, βοηθώντας τις εκάστοτε ομάδες να πάρουν τις κατάλληλες αποφάσεις κατά την διάρκεια του σχεδιασμού των πλάνων τους.