Η Εριέττα Κουκίου είναι Category Manager Non Food για τις κατηγορίες υγραερίου των προϊόντων “Ελ Γκρέκο”, “Θεόφιλοs”, “Campingaz” και τις ψησταριές υγραερίου “Campingaz”, καθώς και υπεύθυνη των τμημάτων Digital και Εξυπηρέτησης Καταναλωτών για τα συγκεκριμένα προϊόντα στην εταιρεία Resoul Ελλάς. Μέσα στις αρμοδιότητες της είναι η ανάπτυξη των δύο κατηγοριών, η στρατηγική κατεύθυνση σε επικοινωνιακό επίπεδο ATL, BTL και Digital καθώς και το πλάνο marketing για B2C και B2B.
Το επαναλανσάρισμα ενός brand που πριν από 15 χρόνια άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία «γκαζάκι» και έδωσε μια άλλη εμπειρία στον καταναλωτή. Όταν η καθημερινή χρήση του υγραερίου από χιλιάδες νοικοκυριά, γίνεται μοχλός για την δημιουργία μιας 360 εμπειρίας για τον καταναλωτή ανεβάζοντας την εμπιστοσύνη προς το brand.
Μέσα από την παρουσίαση «Wow! Δεν είναι απλά ένα γκαζάκι αλλά μια εμπειρία», ξεδιπλώνουμε όχι μόνο τις marketing ενέργειες αλλά ένα σχεδιασμό βημάτων για την ολική εμπειρία του καταναλωτή που τον οδηγεί σε μια εναλλακτική προσέγγιση του υγραερίου και στο τέλος σε μια νέα εμπειρία του brand.