Σπούδασε Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος MSc in Marketing & Communications with Specialization in International Marketing από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Έχοντας συλλέξει εμπειρία από εταιρίες όπως η 3Μ και η Johnson & Johnson, έχει αφιερώσει τα τελευταία 5+ χρόνια στον χώρο των FMCGs και της επικοινωνίας. Σήμερα είναι Brand Manager στη Unilever Hellas, έχοντας υπό την ευθύνη της ένα σημαντικό portfolio συνολικά τριών brand, στην κατηγορία των Απορρυπαντικών και Μαλακτικών ρούχων.
Όταν η δύναμη του brand ξεπερνά την έννοια του product development και σου επιτρέπει την είσοδο σε μια νέα, μεγαλύτερη και πιο ανταγωνιστική κατηγορία. Το σημαντικότερο λανσάρισμα του τελευταίου έτους για τη Unilever, ακούει στο όνομα KLINEX Laundry και αφορά όλους τους τρόπους με τους οποίους η καινοτομία πρωταγωνιστεί ενώ οι αξίες και το DNA της μάρκας παραμένουν αναλλοίωτα. Έχοντας ήδη δύο καθιερωμένα brands απορρυπαντικών ρούχων στην ελληνική αγορά, η μεγάλη πρόκληση ήταν να μπούμε με ένα ακόμη, διεκδικώντας παράλληλα θέση και μερίδιο νικητή. Έχοντας τις ανάγκες του καταναλωτή στο επίκεντρο, διαφοροποιημένη σύνθεση και τα οφέλη ενός home care master brand, μετατρέψαμε την πρόκληση σε επιτυχία.