O David Gluckman είναι brand innovator για σχεδόν μισό αιώνα και συστήθηκε στο κοινό μέσα από iconic brands που κατέκτησαν τον κόσμο: Baileys Irish Cream, The Singleton, Tanqueray Ten, Cîroc, μέχρι και το Aqua Libra, το αγαπημένο ποτό της Lady Diana.
Το 2017 εξέδωσε το βιβλίο “That S*it Will Never Sell!”, το οποίο έγινε best-seller. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό ανάγνωσμα, με το οποίο ο David αφηγείται μικρές ανέκδοτες ιστορίες πίσω από τα τεράστια brands που δημιούργησε, ενώ στις τελευταίες σελίδες του «κρύβεται» ένας σπάνιος θησαυρός γνώσης, χρηστικός οδηγός με χρήσιμες οδηγίες και συμβουλές προς τους νέους product developers.
Ο David εργάστηκε στην IDV/Diageo από το 1969 έως το 2005 ως εξωτερικός σύμβουλος ανάπτυξης προϊόντων. Υπήρξε μέλος μιας μικρής ομάδας συμβούλων, της οποίας το modus operandi ήταν να βγάζουν προϊόντα στην αγορά ταχύτατα και με όσο πιο οικονομικό τρόπο. Η ομάδα εκείνη λάνσαρε αρκετές επιτυχημένες μάρκες ποτών, όπως τα Baileys Irish Cream, Sheridan’s,The Singleton, Le Piat d’Or, Smirnoff Black, Tanqueray Ten και Cîroc.
Αποδίδει την αποτελεσματικότητα της ομάδας στην κουλτούρα με την λειτουργούσε, η οποία προσομοιάζεται με αυτή των σημερινών startup. Πάντα είχαν να κάνουν με κορυφαία στελέχη – εσωτερικούς πελάτες στην IDV. Είχαν υιοθετήσει προσέγγιση «no Plan B». Δεν αναλίσκονταν σε έρευνες καταναλωτών, αλλά δοκίμαζαν τα προϊόντα απευθείας στην αγορά.
Κατά την παρουσίασή του, ο David θα αναλύσει τα συστατικά της ομάδας που την έκαναν τόσο αποτελεσματική στην επινόηση καινοτόμων προϊόντων.