Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Μάρκετινγκ & Επικοινωνία στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο Advance Marketing Management από το Πανεπιστήμιο Lancaster στην Αγγλία. Ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία στην Unilever, αρχικά ως Category Manager για τις μάρκες Lipton και Knorr και στη συνέχεια ως Brand Manager στις κατηγορίες Personal Care (Ultrex & Sunsilk) και παγωτού (Algida & ΕΒΓΑ). Έπειτα από μια επιτυχημένη δεκαετή πορεία στη Unilever μεταπήδησε στη Mars East Mediterranean cluster ως Senior Brand Manager Petcare για τις αγορές της Ελλάδας και του Ισραήλ, έχοντας στην εποπτεία τις μάρκες Pedigree, Whiskas, Sheba, Cesar & Nutro.
Η σχέση με τα κατοικίδια γίνεται διαρκώς πιο στενή καθώς οι ιδιοκτήτες τους τα χαρακτηρίζουν αναπόσπαστο μέλος της οικογένειας τους. Το case που θα παρουσιαστεί αφορά την επικοινωνία της μάρκας Pedigree όχι μόνο με τους αγοραστές αλλά με όσους αγαπούν τους σκύλους γενικότερα, μέσω εναλλακτικών και διαφορετικών προσεγγίσεων, που σκοπό έχουν να ξαφνιάσουν και να εστιάσουν στο συναισθηματικό δέσιμο των σκύλων και των ανθρώπων. Ανάλυση της στρατηγικής της μάρκας μέσω των 3 R (Reach/Relevance/Reaction).