Έχει σπουδάσει Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο Marketing Management από το Rotterdam School of Management στην Ολλανδία. Με πολυετή εμπειρία και πάθος για το τρόφιμο, σήμερα, είναι Brand Manager στην Ελαΐς-Unilever Hellas, υπεύθυνη για τη στρατηγική, την επικοινωνία και το σύνολο του χαρτοφυλακίου της Κnorr στην Ελλάδα, ενώ έχει υπάρξει Brand Manager των brands Hellmann’s και Maille και Customer Marketer για το Βιτάμ και το Άλτις.
Η Knorr είναι η μάρκα, που εμπιστεύονται τα νοικοκυριά εδώ και χρόνια για πλούσια γεύση στην κουζίνα τους. Στους γρήγορους ρυθμούς όμως, που ζούμε, η ανάγκη για εύκολα, γρήγορα, αλλά και ποιοτικά γεύματα, είναι ακόμη πιο επιτακτική με πολλούς από εμάς να μην έχουμε χρόνο για μαγείρεμα. Στο case θα δούμε πώς η Knorr εξέλιξε το portfolio της, ώστε να βρει ευκαιρίες για ανάπτυξη, ανταποκρινόμενη στα νέα trends.