Conference

Agenda



08.30 – 09.00 Registration & Coffee
09:00 – 09:30 Άνοιγμα Συνεδρίου

Βασίλης Καφίρης, Event Producer, Boussias Communications

Χαιρετισμός

Βάσω Παπαδημητρίου, Γενική Διευθύντρια, ΣΕΒΤ

09:30 – 10:30 FMCG Experts Spotlight
«Keep calm and be a happy marketer»!

Κατερίνα Τσεμπερλίδου, Συγγραφέας, αρθρογράφος και διαφημίστρια

«How a large company behaved like a small start-up and found fortune»

David Gluckman, Author, Brand Strategist and Creator of Baileys Irish Cream

FMCG Case Studies

10.30 – 12.00

1η Ενότητα | FMCG Go Social & Reach Out Consumers

«Scotch-Brite™ Social Media Campaign Βehind the Chef»

Σίσσυ Θεοφανοπούλου, Regional Marketing Specialist South East Europe Home Care Markets, 3Μ

«Digital Influencers: How much shall I pay?»

Γιώργος Ξανθάκης, Digital Commerce Manager, Coca-Cola Hellas

«Teens TakeOver Fanta»

Ηλιάνα Σκορδή, Community & Influencer Manager, Coca-Cola Hellas

«”Μικρά Ψέμματα”: Η νέα δράση του Dixan στα πλαίσια του “Δες τη ζωή Καθαρά” είναι αφιερωμένη στους γονείς»

Μαντώ Καλαμπόκα, Senior Brand Manager Laundry Care, Henkel Hellas

«Vapona: disruptive επικοινωνία σε παραδοσιακή κατηγορία»

Πάνος Τασιούλης, Senior Brand Manager, Henkel Hellas

12:00 – 12:30 Coffee Break
12:30 – 12:45 «Priceye: Υψηλό brand engagement rate ever»

Δημήτρης Πετούνης, co-Founder PRICEYE

12.45 – 14.15

2η Ενότητα | FMCG Excel at Marketing & Product Launches

«Επαναλανσάρισμα για το Φρέσκο Γάλα ΔΕΛΤΑ»

Μιχάλης Μουμτζής, Senior Brand Manager, ΔΕΛΤΑ

«Launching a “love product”: Where to play, how to win»

Αννέτα Βασιλειάδου, Marketing Manager, Coffee Connection

«Disruptive Communication in a highly emotive category»

Χριστίνα Γιαπιτζάκη, Senior Brand Manager Petcare, Mars EastMed

«Accelerating growth through new categories»

Χάρις Κατσιγιαννοπούλου, Brand Manager Knorr Savoury, Unilever Hellas

«Διπλή προσπάθεια… διπλή επιτυχία. Νέο ΔΕΛΤΑ ΔΙΠΛΟΣΤΡΑΓΓΙΣΤΟ Γιαούρτι, διπλά φροντισμένο γεμάτο αγάπη»

Τίνα Εξάρχου, Μarketing Manager, ΔΕΛΤΑ

«Wow! Δεν είναι απλά ένα γκαζάκι αλλά μια εμπειρία»

Εριέττα Κουκίου, Category Manager Non Food, Resoul Ελλάς

«Kαμπάνιας υποστήριξης της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στον Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας»

Θωμάς Αλεξόπουλος, Senior Brand Manager, Mondelēz International

«Ημέρα Θετικής Ενέργειας Amita Motion 2018. Μπορεί μια ημέρα να κάνει ξεχωριστό ένα brand;»

Παναγιώτα Τεμπελοπούλου, Senior Brand Manager Amita Motion, Coca-Cola Τρία Έψιλον

«ΚLINEX in Action Ι The Laundry Edition»

Έλενα Φασούλα, Brand Manager Laundry, Unilever Hellas

14:15 – 15:15 Lunch Break
15:15 – 15:45 «Crazy About Chocolate, Serious About People»

Paul Kangangi, King of Happiness, Tony’s Chocolonely

15:45 – 17:15

3η Ενότητα | Young, Bold & Innovative FMCG

«Άλμη γάρος: από την ιδέα στην υλοποίηση»

Δημήτρης Κίσσας, Παραγωγός, Αφοί Κίσσα

«Κάνοντας τη διαφορά σε μια παραδοσιακή κατηγορία μέσω μιας εμπνευσμένης προσέγγισης»

Φλωρεντία Κουλαμπά, Χημικός, General Operational Director, evlogia

«Innovation is the King in communication and new products: Crunch & KitKat Ruby»

Αλεξία Λασκαράτου, Marketing Manager, Nestlé Hellas
Πάνος Μήλιας, Digital Acceleration Manager, Nestlé Hellas

«ISOSTEVIA: From zero to hero»

Αντώνης Παναγώτας, CEO & Founder, isostevia

«Πώς η Κεφίρ Υγιεία κατέκτησε το χρυσό βραβείο καινοτομίας στη SIAL PARIS 2018»

Ιορδάνης Παπαδόπουλος, Ιδρυτής & Director, Κεφίρ Υγιεία

«Wellaby’s: Snacking to smile about! Η εξωστρέφεια είναι το κλειδί!»

Δημήτριος Στρατάκης, Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος, UNISMACK

«Innovation: Action – not statement»

Νίκος Φώτης, Brand Manager, Creta Farms

«Take something ordinary and make it extraordinary»

Άννα Χατζηιωάννου, Managing Director, Longevity Diet Foods

17:15 – 17:45

4η Ενότητα | ECOTROPHELIA case studies

«Εφαρμοσμένη Καινοτομία στη Βιομηχανία Αλλαντικών: η περίπτωση του βραβευμένου σαλαμιού “Δια Ελιάς και Αέρος”»

Δρ. Ιωάννης Γιαβάσης, Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Θεσσαλίας

«Carobites – Η ιστορία μας: από την ιδέα στο ράφι του καταναλωτή

Δρ. Αναστασία Καπετανάκου, Μεταδιδακτορική ερευνήτρια, Εργαστήριο «Ποιοτικού Ελέγχου & Υγιεινής Τροφίμων & Ποτών», Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

«Ιστορία μιας καινοτομίας: Not another old chestnut!»

Δρ. Αθανάσιος Μανούρας, Καθηγητής, Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων, ΤΕΙ Θεσσαλίας

17:45 – 17:50 Κλείσιμο συνεδρίου

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Χάρης Πορέτσης, T: 210 6617777 (εσωτ. 139), Ε: [email protected]

Χορηγίες
Κατερίνα Μπουσμπουκέα, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 128), Ε: [email protected]

Περιεχόμενο
Βασίλης Καφίρης, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 132), Ε: [email protected]

Boussias Communications

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com