08.30 – 09.00 | Registration & Coffee |
09:00 – 09:30 | Άνοιγμα Συνεδρίου
Βασίλης Καφίρης, Event Producer, Boussias Communications |
Χαιρετισμός
Βάσω Παπαδημητρίου, Γενική Διευθύντρια, ΣΕΒΤ |
|
09:30 – 10:30 | FMCG Experts Spotlight |
«Keep calm and be a happy marketer»!
Κατερίνα Τσεμπερλίδου, Συγγραφέας, αρθρογράφος και διαφημίστρια |
|
«How a large company behaved like a small start-up and found fortune»
David Gluckman, Author, Brand Strategist and Creator of Baileys Irish Cream |
|
FMCG Case Studies | |
10.30 – 12.00 |
1η Ενότητα | FMCG Go Social & Reach Out Consumers |
«Scotch-Brite™ Social Media Campaign Βehind the Chef»
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, Regional Marketing Specialist South East Europe Home Care Markets, 3Μ |
|
«Digital Influencers: How much shall I pay?»
Γιώργος Ξανθάκης, Digital Commerce Manager, Coca-Cola Hellas |
|
«Teens TakeOver Fanta»
Ηλιάνα Σκορδή, Community & Influencer Manager, Coca-Cola Hellas |
|
«”Μικρά Ψέμματα”: Η νέα δράση του Dixan στα πλαίσια του “Δες τη ζωή Καθαρά” είναι αφιερωμένη στους γονείς»
Μαντώ Καλαμπόκα, Senior Brand Manager Laundry Care, Henkel Hellas |
|
«Vapona: disruptive επικοινωνία σε παραδοσιακή κατηγορία»
Πάνος Τασιούλης, Senior Brand Manager, Henkel Hellas |
|
12:00 – 12:30 | Coffee Break |
12:30 – 12:45 | «Priceye: Υψηλό brand engagement rate ever»
Δημήτρης Πετούνης, co-Founder PRICEYE |
12.45 – 14.15 |
2η Ενότητα | FMCG Excel at Marketing & Product Launches |
«Επαναλανσάρισμα για το Φρέσκο Γάλα ΔΕΛΤΑ»
Μιχάλης Μουμτζής, Senior Brand Manager, ΔΕΛΤΑ |
|
«Launching a “love product”: Where to play, how to win»
Αννέτα Βασιλειάδου, Marketing Manager, Coffee Connection |
|
«Disruptive Communication in a highly emotive category»
Χριστίνα Γιαπιτζάκη, Senior Brand Manager Petcare, Mars EastMed |
|
«Accelerating growth through new categories»
Χάρις Κατσιγιαννοπούλου, Brand Manager Knorr Savoury, Unilever Hellas |
|
«Διπλή προσπάθεια… διπλή επιτυχία. Νέο ΔΕΛΤΑ ΔΙΠΛΟΣΤΡΑΓΓΙΣΤΟ Γιαούρτι, διπλά φροντισμένο γεμάτο αγάπη»
Τίνα Εξάρχου, Μarketing Manager, ΔΕΛΤΑ |
|
«Wow! Δεν είναι απλά ένα γκαζάκι αλλά μια εμπειρία»
Εριέττα Κουκίου, Category Manager Non Food, Resoul Ελλάς |
|
«Kαμπάνιας υποστήριξης της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στον Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας»
Θωμάς Αλεξόπουλος, Senior Brand Manager, Mondelēz International |
|
«Ημέρα Θετικής Ενέργειας Amita Motion 2018. Μπορεί μια ημέρα να κάνει ξεχωριστό ένα brand;»
Παναγιώτα Τεμπελοπούλου, Senior Brand Manager Amita Motion, Coca-Cola Τρία Έψιλον |
|
«ΚLINEX in Action Ι The Laundry Edition»
Έλενα Φασούλα, Brand Manager Laundry, Unilever Hellas |
|
14:15 – 15:15 | Lunch Break |
15:15 – 15:45 | «Crazy About Chocolate, Serious About People»
Paul Kangangi, King of Happiness, Tony’s Chocolonely |
15:45 – 17:15 |
3η Ενότητα | Young, Bold & Innovative FMCG |
«Άλμη γάρος: από την ιδέα στην υλοποίηση»
Δημήτρης Κίσσας, Παραγωγός, Αφοί Κίσσα |
|
«Κάνοντας τη διαφορά σε μια παραδοσιακή κατηγορία μέσω μιας εμπνευσμένης προσέγγισης»
Φλωρεντία Κουλαμπά, Χημικός, General Operational Director, evlogia |
|
«Innovation is the King in communication and new products: Crunch & KitKat Ruby»
Αλεξία Λασκαράτου, Marketing Manager, Nestlé Hellas |
|
«ISOSTEVIA: From zero to hero»
Αντώνης Παναγώτας, CEO & Founder, isostevia |
|
«Πώς η Κεφίρ Υγιεία κατέκτησε το χρυσό βραβείο καινοτομίας στη SIAL PARIS 2018»
Ιορδάνης Παπαδόπουλος, Ιδρυτής & Director, Κεφίρ Υγιεία |
|
«Wellaby’s: Snacking to smile about! Η εξωστρέφεια είναι το κλειδί!»
Δημήτριος Στρατάκης, Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος, UNISMACK |
|
«Innovation: Action – not statement»
Νίκος Φώτης, Brand Manager, Creta Farms |
|
«Take something ordinary and make it extraordinary»
Άννα Χατζηιωάννου, Managing Director, Longevity Diet Foods |
|
17:15 – 17:45 |
4η Ενότητα | ECOTROPHELIA case studies |
«Εφαρμοσμένη Καινοτομία στη Βιομηχανία Αλλαντικών: η περίπτωση του βραβευμένου σαλαμιού “Δια Ελιάς και Αέρος”»
Δρ. Ιωάννης Γιαβάσης, Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Θεσσαλίας |
|
«Carobites – Η ιστορία μας: από την ιδέα στο ράφι του καταναλωτή
Δρ. Αναστασία Καπετανάκου, Μεταδιδακτορική ερευνήτρια, Εργαστήριο «Ποιοτικού Ελέγχου & Υγιεινής Τροφίμων & Ποτών», Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
«Ιστορία μιας καινοτομίας: Not another old chestnut!»
Δρ. Αθανάσιος Μανούρας, Καθηγητής, Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων, ΤΕΙ Θεσσαλίας |
|
17:45 – 17:50 | Κλείσιμο συνεδρίου |